Bericht versturen
Een bericht kan op twee manieren verstuurd worden.
Vanuit het ‘Acties’ menu
- Open een dossier.
- Ga in het ‘Acties’ menu naar ‘Bericht versturen’.
- Kies bij ‘Aan’ de persoon aan wie het bericht verstuurd moet worden. Dit kan op drie manieren:
- Begin met typen van de naam van de persoon; er komen automatisch suggesties in het veld eronder.
- Klik op het adresboek en selecteer vervolgens de discipline en medewerker.
- Selecteer een discipline uit het menu. De lijst toont alle disciplines die op dat moment een behandelrelatie hebben met de cliënt. Zodra een discipline wordt geselecteerd, worden automatisch alle behandelaren met een behandelrelatie met de cliënt geselecteerd als ontvanger.
- Het is mogelijk om meerdere ontvangers toe te voegen.
Vanuit een decursus- of verslagformulier
- Nadat een verslag is opgeslagen, verschijnt er automatisch een pop-up om een bericht te maken. De betrokken behandelaars zijn dan al ingevuld, maar de geadresseerden kunnen handmatig worden aangepast.
Let op
- Een gebruiker kan geblokkeerd zijn en daardoor geen toegang hebben om het bericht te lezen.
- Een verzonden bericht wordt onderdeel van het cliëntdossier en kan niet worden verwijderd.