Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Selecteer een pagina
Om een vraag in behandeling te kunnen nemen heeft support specifieke informatie nodig. Hier onder is opgenomen welke informatie we ten minste nodig hebben om een vraag in behandeling te kunnen nemen.

 

Algemene vraag

  • Welke omgeving (acceptatie of productie)
  • Welke browser (versie)
  • Welk soort device (laptop, vaste pc, tablet +type bij tablet)
  • Datum en tijdstip
  • Cliëntnaam en BSN/medical record id
  • Ingelogde gebruiker en discipline
  • Screenshot (.png/ .jpg/ .doc*)

Integratie aan laten zetten

  • Naam leverancier
  • Acceptatie of productieomgeving
  • Welk integratievlak
  • Moet de integratie specifiek voor een/enkele locatie(s) of voor de gehele organisatie aangezet worden
  • De datum waarop de koppeling geactiveerd moet worden
  • Indien COV-check: automatisch of handmatig? (kan per locatie anders worden ingesteld)
  • Meerdere integraties aanvragen? Per integratie graag een apart ticket aanmaken

Informatie komt niet over in een integratie

  • Wat is de informatie die niet overkomt
  • In welk pakket is het ingevuld*
  • Cliëntnaam en BSN/medical record id
  • Datum en tijdstip waarop het gegeven is ingevuld
  • Welke omgeving (acceptatie2 of productie)?
  • * Indien Nedap: graag een screenshot aanleveren van de data in Nedap

Foto-/ videodecursus komt niet door

  • Welke app is er gebruikt: Android of IOS
  • Welk apparaat is er gebruikt: mobiel of tablet
  • Wat is de versie van het operating system van het Android of IOS apparaat
  • Cliëntnaam en BSN/medical record id
  • Datum en tijdstip waarop de decursus is verstuurd
  • Welke medewerker heeft de Foto-/ videodecursus gemaakt
  • Welke omgeving (acceptatie of productie)?

Potentieel beveiligingslek

  • Welke omgeving (acceptatie of productie)
  • Datum/tijdstip
  • Cliëntnaam en BSN/medical record id
  • Ingelogde gebruiker en discipline
  • Screenshot
  • Beschrijving van wat er niet goed gaat en waarom dat volgens u een potentieel beveiligingslek betreft.

Statussen aanpassen in Ysis Financieel

  • Cliëntnaam en BSN/medical record id
  • Startdatum subtraject
  • Van welke status naar welke status

Vraag over Ysis Financieel

  • Cliëntnaam en BSN/medical record id
  • Factuurnummer
  • Datum prestatie/ verrichting
  • Beschrijving van wat het probleem is

Lab uitslag en bijbehorend bericht verwijderen

  • Cliëntnaam en BSN/medical record id
  • Datum en tijdstip van de labuitslag
  • Formulier verwijderen labuitslag

Zoekfunctie:

  • Datum en tijdstip van zoeken
  • Zoekterm
  • Waar er is gezocht (zoekvlak rechtsboven of zoekpagina (na drukken van ‘enter’ in zoekvlak)
  • Door wie er is gezocht
  • Eventueel een screenshot (.png/ .jpg/ .doc*)

* Let op: Outlook bijlagen (.msg) kunnen wij niet openen!