Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Selecteer een pagina

Stappenplan inrichting financiële koppeling

Dit stappenplan beschrijft de implementatie stappen van de financiële integratie.

Inrichting van de financiële integratie door GeriMedica

  • Welk type integratie is gewenst?
    • Exact
    • Microsoft Dynamics AX
    • Bomas
    • Afas
  • Welke vorm van journaalpost is gewenst? 
    • Gedetailleerd (per regel een prestatie)
    • Geaggregeerd op grootboek en kostenplaats
  • Hoe vaak moet de integratie draaien? U heeft keuze uit:
    • Dagelijks
    • Wekelijks
    • Maandelijks
  • Op welk specifiek tijdstip moet de integratie draaien?
  • Op welke datum moet de integratie starten?

De gewenste inrichting kunt u doorgeven via het klantportaal aan support of uw contactpersoon bij GeriMedica. De configuratie van de integratie gebeurt door GeriMedica.
 
Inrichting door de klant

  •  In Ysis behandeldossier in het beheerscherm locatie/afdeling kun u zelf de kostenplaats en het grootboekrekeningnummer per afdeling instellen.

Let op: meerdere afdelingen mogen meerdere kostenplaatsen en grootboekrekeningnummers hebben.

  • Instellen factuurnummers. Bij de inrichting van de betreffende module is dit verder toegelicht.

Let op: Wanneer gekoppeld wordt met Exact of Bomas, dan mogen factuurnummers niet langer zijn dan 8 cijfers, en mogen ook geen karakters (niet-cijfers) bevatten. Daarmee wordt de factuurrange beperkt tot 10000001-99999999.

Werkwijze

  • De applicatiebeheerder autoriseert in het ‘Gebruikersbeheer’ de gebruiker voor de financiële integratie, onder ‘Beschikbare modules’ door ‘Portaal financiële koppeling’ aan te vinken. Met de reeds bekende inloggegevens kan de gebruiker inloggen op https://[organisatie].ysis.nl/financial-export/login
  • Als er gedeclareerd is, zijn volgens de door u aangegeven frequentie, de financiële exportbestanden te downloaden op https://[organisatie].ysis.nl/financial-export
  • Het betreft de journalisering en een overzicht van de debiteuren.

In een overzicht worden alle exportbestanden getoond die gedownload kunnen worden. De meest recente bestanden staan bovenaan in de lijst. Als er niets te declareren is, komt er geen nieuw bestand in het overzicht. Bij het activeren van een van de adapters bevat het eerste exportbestand met terugwerkende kracht alle journaalposten.
De bestandsnaam bevat de datum waarop het bestand gegenereerd is. De bestandnaam bevat ook het tijdstip van aanmaken: Bijv. debiteuren-exact- 20160720-132706.csv is gegenereerd op 20 juli 2016 op tijdstip 13u27m06s.

  • De bestanden kunnen worden geïmporteerd in uw financiële pakket.
  • Bij gebruik van de financiële integratie, moeten locaties en afdelingen niet verwijderd worden. Dit in verband met de werking van de financiële integratie waarin deze informatie noodzakelijk is. Als de declaraties van cliënten op desbetreffende afdelingen afgerond zijn, kunnen locaties en afdelingen wel verwijderd worden.

Voor testdoeleinden is het mogelijk de omgeving https://[organisatie].acceptatie.ysis.nl/financial-export/login te gebruiken.