Selecteer een pagina

Timeline bekijken

 

In het dossier van de cliënt

In het dossier van de cliënt zijn de geplande activiteiten te zien aan de rechterkant van het scherm. Een activiteit kan op de Timeline getoond worden met drie verschillende tijdsaanduidingen

  • Te laat: de activiteit had gisteren, of daarvoor afgehandeld moeten worden.
  • Actueel: een activiteit voor vandaag.
  • Toekomst: een activiteit in de toekomst.

Op het afdelingsoverzicht wordt per cliënt getoond als er actuele activiteiten zijn en als er activiteiten zijn die te laat zijn. Activiteiten in de toekomst worden niet getoond in het afdelingsoverzicht.

Het timeline overzicht

Het is mogelijk om het timeline overzicht te tonen vanuit drie verschillende routes:

  • Vanuit de timeline van de individuele cliënt door op te klikken.
  • Vanuit het afdelingsoverzicht door op  te klikken.
  • Vanuit het medewerkersoverzicht: door in de navigatiebalk op de initialen of profielfoto te klikken en vervolgens op ‘Behandelafspraken’. 
  • Wanneer de gebruiker de timelinemodus (dag / week / maand) verandert, dan wordt de gekozen modus opgeslagen voor toekomstig gebruik.

Filtermogelijkheden

Het timeline overzicht heeft de mogelijkheid om activiteiten te filteren op locatie, afdeling, patiënt, discipline, medewerker en soort activiteit. Deze filter opties zijn in combinatie met elkaar te gebruiken. Dit maakt het mogelijk de agenda op vele manieren te gebruiken, bijvoorbeeld voor:

  • alle afspraken van afdeling A;
  • alle fysiotherapie afspraken van afdeling A ;
  • alle afspraken van behandelaar B ;
  • alle afspraken van cliënt  P;
  • alle afspraken van cliënt  P met behandelaar B.

Afhankelijk van de manier van openen van de agenda is er een standaard filter ingeschakeld.

  • Vanuit de timeline van de individuele cliënt: standaard zijn de behandelafspraken van de individuele cliënt voor de eigen discipline te zien.
  • Vanuit het afdelingsoverzicht: standaard zijn de behandelafspraken van de geselecteerde afdeling voor de ingelogde discipline te zien.
  • Vanuit de medewerkers agenda: standaard zijn de behandelafspraken van de ingelogde gebruiker te zien.

Uiteraard kunnen de filters naar wens aangepast worden.

Activiteiten bekijken

Als er over een activiteit in de agenda heen bewogen wordt worden er meer gegevens van de activiteit getoond. Om de details van een activiteit in te zien, is het mogelijk om op de activiteit te klikken. Er verschijnt dan een pop-up met alle details. Een activiteit van de eigen discipline kan hier ook meteen worden aangepast.

Indien er is gefilterd op de afdeling/ locatie waarin afspraken van meer cliënten in beeld zijn is de naam van de cliënt de informatie in het overzicht. Wanneer op de naam geklikt wordt, opent het dossier van deze cliënt.

Indien er is gefilterd op de cliënt dan is niet de naam van de cliënt maar het onderwerp van de afspraak in het overzicht te zien. Bij de laatste filterinstelling kan het dossier van de cliënt benaderd worden door op de naam bovenin te klikken.