Handleiding Ysis Applicatiebeheerder Handleiding Ysis Applicatiebeheerder Home » Applicatiebeheerder-bekende-problemen Algemeen gebruik Ysis Inrichting Ysis behandeldossier Inrichting Ysis zorgdossier Gebruikersbeheer Inrichting Ysis financieel Rapportages Integraties Wetenschap Klantportaal Bekende problemen Veelgestelde vragen Implementatie documentatie Bekende problemen Bekende problemen Datum Module Beschrijving Status Alternatief 08-09-2025 Alle modules De financiele export bevat niet altijd alle declaraties. In onderzoek 11-07-2025 Huisartsenzorg Bij het declareren en openen van een declaratie verschijnt een wit scherm. In onderzoek 25-06-2025 GZSP Bij het valideren verschijnt de foutmelding “Ysis is momenteel niet beschikbaar vanwege gepland onderhoud of vanwege een storing.“ In onderzoek 01-04-2025 ELZ Er is afkeur met de melding “Prestatie voldoet niet in combinatie met eerdere prestatie.” (prestatiekoppelnummer) Zie nieuwsbrief over stand van zaken GDS Opgeloste problemen Datum opgelost Module Beschrijving Status Opmerking 01-09-2025 ELZ Sommige regels staan dubbel in de financiële export. Deze moeten helaas handmatig worden verwijderd. Opgelost 19-08-2025 Timeline ’te laat’-berichten worden momenteel niet verzonden Opgelost 08-08-2025 Er speelt een probleem op onze mailserver. Hierdoor worden niet alle timelineitems verstuurd. Opgelost Let op: afspraken aangemaakt tot 8 augustus zijn niet met terugwerkende kracht verzonden 25-07-2025 ELZ Na uitschakelen module blijft Eerstelijnszorg zichtbaar in de linkerkolom onder ‘Admin’. Opgelost 07-07-2025 Klantportaal Er was een storing bij onze leverancier van het Klantportaal, er konden tijdelijk geen tickets worden aangemaakt. Opgelost
Bekende problemen Bekende problemen Datum Module Beschrijving Status Alternatief 08-09-2025 Alle modules De financiele export bevat niet altijd alle declaraties. In onderzoek 11-07-2025 Huisartsenzorg Bij het declareren en openen van een declaratie verschijnt een wit scherm. In onderzoek 25-06-2025 GZSP Bij het valideren verschijnt de foutmelding “Ysis is momenteel niet beschikbaar vanwege gepland onderhoud of vanwege een storing.“ In onderzoek 01-04-2025 ELZ Er is afkeur met de melding “Prestatie voldoet niet in combinatie met eerdere prestatie.” (prestatiekoppelnummer) Zie nieuwsbrief over stand van zaken GDS Opgeloste problemen Datum opgelost Module Beschrijving Status Opmerking 01-09-2025 ELZ Sommige regels staan dubbel in de financiële export. Deze moeten helaas handmatig worden verwijderd. Opgelost 19-08-2025 Timeline ’te laat’-berichten worden momenteel niet verzonden Opgelost 08-08-2025 Er speelt een probleem op onze mailserver. Hierdoor worden niet alle timelineitems verstuurd. Opgelost Let op: afspraken aangemaakt tot 8 augustus zijn niet met terugwerkende kracht verzonden 25-07-2025 ELZ Na uitschakelen module blijft Eerstelijnszorg zichtbaar in de linkerkolom onder ‘Admin’. Opgelost 07-07-2025 Klantportaal Er was een storing bij onze leverancier van het Klantportaal, er konden tijdelijk geen tickets worden aangemaakt. Opgelost