Bekende problemen
 
Datum
Module
Beschrijving
Status
Alternatief
23-09-2025 Integratie Medimo

Vanwege een storing op 22 september vond dataherstel plaats.
Zie de nieuwsbrief van 23-09-2025 voor meer informatie.

Voltooid
23-09-2025 Integratie SDB

Vanwege een storing op 22 september is dataherstel nodig voor het volledig synchroniseren van administratieve cliëntgegevens.
Zie de nieuwsbrief van 23-09-2025 voor meer informatie.

In uitvoer
23-09-2025 Integratie Lable

Vanwege een storing op 22 september is dataherstel nodig voor het volledig synchroniseren van gegevens.
Zie de nieuwsbrief van 23-09-2025 voor meer informatie.

In uitvoer
23-09-2025 Integratie Myneva

Vanwege een storing op 22 september wordt nagegaan of dataherstel nodig is.
Zie de nieuwsbrief van 23-09-2025 voor meer informatie.

In onderzoek
23-09-2025 Integratie Fierit

Vanwege een storing op 22 september wordt nagegaan of dataherstel nodig is.
Update: Fierit heeft benodigd herstel reeds afgerond.
Zie de nieuwsbrief van 23-09-2025 voor meer informatie.

Voltooid
19-09-2025 GZSP

Bij het valideren verschijnt een onterechte melding dat de AGB-code niet is ingevuld in het beheerscherm.

In onderzoek
08-09-2025 Alle modules De financiele export bevat niet altijd alle declaraties. In onderzoek
11-07-2025 Huisartsenzorg Bij het declareren en openen van een declaratie verschijnt een wit scherm. In onderzoek
01-04-2025 ELZ Er is afkeur met de melding “Prestatie voldoet niet in combinatie met eerdere prestatie.” (prestatiekoppelnummer) Zie nieuwsbrief over stand van zaken GDS


Opgeloste problemen

Datum opgelost
Module
Beschrijving
Status
Opmerking
22-09-2025
Gebruikersbeheer
De e-mail om je e-mailadres te verifiëren komt niet altijd aan. Opgelost
18-09-2025
GZSP
Bij het valideren verschijnt de foutmelding “Ysis is momenteel niet beschikbaar vanwege gepland onderhoud of vanwege een storing. Opgelost
01-09-2025
ELZ
Sommige regels staan dubbel in de financiële export. Deze moeten helaas handmatig worden verwijderd. Opgelost
19-08-2025
Timeline
’te laat’-berichten worden momenteel niet verzonden Opgelost
08-08-2025
Timeline
Er speelt een probleem op onze mailserver. Hierdoor worden niet alle timelineitems verstuurd. 
Opgelost Let op: afspraken aangemaakt tot 8 augustus zijn niet met terugwerkende kracht verzonden
25-07-2025
ELZ
Na uitschakelen module blijft Eerstelijnszorg zichtbaar in de linkerkolom onder ‘Admin’. Opgelost
07-07-2025
Klantportaal
Er was een storing bij onze leverancier van het Klantportaal, er konden tijdelijk geen tickets worden aangemaakt.  Opgelost