Handleiding Ysis
- Home » Veelgestelde vragen – Yris
Veelgestelde vragen
Yris
Ik wil graag meer informatie zien in Yris, bijvoorbeeld meetinstrumenten en het behandelplan. Hoe kan ik dit zien?
Op dit moment zijn vier onderwerpen beschikbaar:
- de verslaglegging (wat is er over mij geschreven?);
- de agenda (komt de fysiotherapeut vandaag?);
- het behandelteam (wie is mijn arts?)
- het behandelplan (wat is mijn actuele behandelplan?)
Andere dossierinformatie is in deze versie van Yris nog niet beschikbaar.
Ik wil graag Yris ook op een iPhone of iPad kunnen zien, is dit mogelijk?
Kan ik Yris ook op een telefoon én tablet gebruiken?
Nee. Op dit moment is het mogelijk om Yris op één apparaat te gebruiken.
Kan de contactpersoon van de cliënt ook toegang krijgen tot Yris?
Op dit moment kan alleen de cliënt toegang krijgen tot Yris en nog geen contactpersonen.
Ik hoor geen Nederlandse stem, hoe kan ik dit oplossen?
Ik kan de QR code niet scannen en krijgt onderstaande foutmelding, wat nu?
Kan ik informatie uit het ECD ook inzien in Yris?
De rapportages uit het ECD zijn ook op te vragen in Yris.
Is verwijderde verslaglegging te zien in Yris?
Nee, deze verslaglegging komt niet in Yris.
Kan er een rapportage gegenereerd worden van welke cliënten Yris geactiveerd is?
Deze informatie is beschikbaar in Ysis Inzicht.
Kunnen cliënten die opnieuw opgenomen worden ook verslagen van eerdere opnames lezen?
Ja. Alle verslaglegging, ook van eerdere opnames, wordt getoond.
De cliënten van mijn organisatie kunnen het behandelplan niet vinden, hoe komt dat?
Het kan aan twee dingen liggen.
1. In beheer kan de ‘behandelplan vink’ uit staan. Deze kan door de applicatiebeheerder aangezet worden.
2. De andere optie is dat er geen actueel behandelplan aanwezig is bij de cliënt.
De cliënt is ontslagen, wat gebeurt er nu met de inzage?
De toegang tot Yris vervalt zodra de cliënt is ontslagen.